17 april 2009

Skönt & grönt barnaliv

Boken som jag hade tänkt skriva har kommit ut...och nej, det är inte jag som skrivit den utan Karolina Pihlo! Den är precis så som boken jag redan hade i huvudet...fast bättre! Snyggare! Smartare! 

Boken heter Vägen till ett skönt & grönt barnaliv och är en guide- och inspirationsbok till nyblivna föräldrar och alla andra med barn i sin närhet. Boken vill inspirera till en lustfylld och hållbar livsstil i harmoni med moder jord. Och så handlar den om att göra vardagen med våra barn rik. Rik på riktigt!

4 kommentarer:

Frida M sa...

Åh, det låter som en bok jag skulle vilja köpa!

Mifflan sa...

Hej! Tack för att du lämnade fotspår hos mig för då hittar jag till dig :) Det här verkar vara en blogg i min smak och tycke! Jag återkommer!

Tess trött tokig morsa sa...

Hoppas ni får en underbar söndag

kram
Tess trött tokig morsa

ecoloco sa...

Snart finns den nog att köpa på http://www.ecoloco.se :-)

Related Posts with Thumbnails