16 april 2009

En mummastund 28 april


















Vårt absoluta favoritcafé mumma har öppnat sin hemsida

Mumma är Sveriges i särklass mysigaste café. Ett café med kärlek och mjuka soffor, världens godaste bullar, lekrum till barnen (min dotters öppna förskola!), mumsig latte, smarriga luncher...hela dagen. Och så barnmeny o burkmat. Och alltmer ekologiskt (ok, jag ekotjatar rätt mycket på Angelica som driver stället!). 

Den 28 april är du välkommen på Ecolocos och Mummas ekokväll - där du får smaka på kärleksbullarna och känna och klämma på våra glada ekologiska barnkläder. Från kl. 19.30 och framåt...


4 kommentarer:

Gl@d sa...

Nu blir kaffet snart ekologiskt...

HomeRiver sa...

Vad härligt att gå på café!
Då frågade mig om tygblöjor, så nu har jag gjort ett inlägg om det på min blogg. Lycka till!

Frida M sa...

Vilka tider är det som gäller på ekokvällen?

ecoloco sa...

Från kl. 19.30 och framåt. Har uppdaterat inlägget med tiden...

Related Posts with Thumbnails