26 februari 2009

It started with a...comment!

Tänk vad en liten liten bloggkommentar kan leda till! I mörkaste kallaste januari när barnen var sjuka och jag gått i samma mysbrallorna i tre dagar längtade jag efter lite lyx och glamour. Föreslog då för underbara härliga Duracellmamman att vi nog borde ha en egen mammagala! Ja, ni som följer Duracellmamman vet ju att hon inte ligger och latar sig…utan gör slag i saken!

Den 4 juli 2009 är det dags för MammabloggGalan! Tillsammans med ”vår egen” Sessan och Wojtan kommer Duracellmamman fixa en underbar lyxig härlig dag för alla fantastiska mammabloggare!

Under kvällen ska årets Mammabloggare inom olika kategorier utses – och Ecoloco är såklart med och ger pris till årets Ekomamma.

Förhandsboka här och nu!

4 kommentarer:

Ekonördarna på Lyckobacken sa...

Åh så kul! Hade så gärna velat komma och vara med! Känns dock som om Leon är för liten ännu för att jag ska vilja lämna honom. Kanske blir det en repris ett annat år?

Må så gott!

Kramalin

Anonym sa...

Hehe va roligt :)

Ingela la la sa...

Så det är dig jag ska tacka ;-) Dom gör ett fantastisk jobb med förberedelserna till galan. Jag har anmält mig och det ska bli jätteroligt att gå!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Så himla fantastiskt initiativ! Du kommer väl också på miljöbloggforum? :)

Related Posts with Thumbnails