15 februari 2009

Barnens favoritleksak

Februari är som lilla julafton för mina barn - då får Ecoloco nämligen massa leveranser av glada ekologiska barnkläder och det finns hur mycket roliga lådor som helst att leka med. Stora lådor är hus. Mellanstora blir båtar. Små lådor blir bord. Avlånga lådor fungerar bra som skorsten till husen. Ja, det finns inga gränser på fantasin och uppfinningsrikedomen.
Imorse hade jag med mig barnen på Ecolocolagret där jag packade upp leveranser från Serendipity, Green Cotton och Mini-O. Så många fina färger. Så många underbara ekokläder. Fast barnen...dom var bara intresserade av lådorna :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!!
Tänkte bara meddela Dig att planerandet inför Mammablogg Galan är i full gång. För att den ska bli så bra som möjligt är för alla parter, finns det idag några frågor som Du gärna får besvara inne hos mig!

Önskar Dig en UNDERBAR tisdag!

Massor av varma kramar!

Ekonördarna på Lyckobacken sa...

Men så härligt med en massa nya kläder! Så glad jag blir! :)

Här hemma går alla kartonger åt, men de blir vovve-leksaker istället. Gud, så Lotus älskar dem!

Ha en fin dag, vi är friska men blir inomhus då det är - 26 grader idag! Brr!

Kramar i massor!

Malin sa...

...känner igen det med roliga lekar i kartonger. Vilket vuxet påfund det är egentligen med konstruerade leksaker till barn....

Jag vill passa på att säga att på söndag överlämnar jag NyfikenLiten.se till nya ägare. Det är litet sorgligt, men faktiskt mest en lättnad! En ny blogg kommer jag också att starta...tror jag....

//Malin//

Related Posts with Thumbnails