26 januari 2009

Serendipity

En liten förhandstitt bara på det som kommer till våren på Ecoloco: Det här är från danska Serendipity. Jag blir på så bra humör av att titta på vår- och sommarbilder så nu frossar jag i vårkänsla (särskilt med tanke på snöslasket utanför fönstret). 

Serendipity betyder förmågan att upptäcka härliga saker av ren slump. Och det var precis det som hände när Ecoloco upptäckte Serendipity. En god vän i Danmark skickade en underskön ekologisk Serendipity body till min lilla dotter när hon föddes – och både jag och dottern älskade den mjuka fina bodyn…

Serendipity bomullsplagg är 100% ekologiska och certifieras av Control Union (Eko Sustainable Textile). All odling och produktion äger rum i Indien. Serendipity lanserar nu också Fair Trade märkta kläder – we like it!

Share on Facebook

1 kommentar:

Malin sa...

Nämen vad kul att du kommer ha deras kläder i ditt sortiment. Jag har tittat mycket på deras hemsida & mycket är ju riktigt fint.

Related Posts with Thumbnails