16 december 2008

Ekohjälte











Underbara Malin som bloggar på Ekobloggen har utnämnt mig till ekohjälte! Jag blev superglad och upprymd över denna roliga utmärkelse. Jag och Al Gore liksom!

Fast man behöver faktiskt inte vara Al Gore...det är ju dom små små stegen som verkligen gör skillnad. Och jag tar många små gröna ekosteg hela tiden. Det bästa är ju att det finns så många ekohjältar där ute. Ni borde få en utmärkelse allihopa. Ett kollektivt Nobelpris kanske.

Tack Malin! Du är en fantastisk inspirationskälla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag tycker att du och Ecoloco är en inspirationskälla! Så det är perfekt om Malin inspirerar dig så kan du inspirera mig!

/Johanna

Anonym sa...

Vilken underbar UTMÄRKELSE!! Grattis, den är du utan tvekan värd!!!

Kramar i massor!

Ensamvarginna sa...

Gratulerar verkligen till dig som med din koncentration på våra små och deras framtid bedriver för mig ett av de viktigaste uppdragen för miljön och barnen. Kombinationen av ecolocos kläder och dina ord inom miljö är en oslagbar kombination. Verkligen ett arbete med hjärta i.
Kram och lycka till med allt du gör!/Malin

Ekonördarna på Lyckobacken sa...

Tack snälla! Vad roligt att du blev glad!
:)

Kramalin

Related Posts with Thumbnails