9 december 2008

Bära barn!













Hett julklappstips: ErgoBaby bärsele i ekologisk bomull. Vi har haft en sån i många år (tyvärr inte en ekologisk...det hade inte kommit när vi fick vårt första) och använder den fortfarande ibland - både till lillan och fyraåringen. 

I somras vandrade vi till exempel med fyraåringen in i den öde dalgång på norra Island där min morfar föddes och då var det bra att kunna bära sonen när det blev jobbigt...och när vi var tvungna att ta oss över vatten!

Var finns dom då? Jo, bland annat här.

3 kommentarer:

Ekonördarna på Lyckobacken sa...

Vi är supernöjd med våran ekologiska ErgoBaby! :D

Tack så hemskt mycket för fina bodyn som kom idag!!!

Kramalin

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ergon är toppen & har haft den själv *självklart*

Jag har så himla lust på Serendipity sättet men måste
vänta till finanserna är bättre......

Gud vad härlig den var Nanoou klänningen♡
Måste ha tights & tröja, men även detta måste tas när finanserna lovar bättre lycka *ha ha*

Njut dagen min sköna
//Sessan

Caroline sa...

Tack för kommentaren på min blogg, jag ska absolut kolla upp det företaget!
Fin blogg du har, här kommer jag att fortsätta läsa!
/Caroline

Related Posts with Thumbnails