15 maj 2009

Amma ekologiskt!









Här ammas det hela dagarna... jag hade nästan glömt bort hur bra boobs amningstoppar är. Skön kvalitet som håller och håller och håller. Just nu har jag på mig en boob amningsklänning som mina tre barn och deras tre kusiner ammats i. Och den sitter fortfarande lika bra som när nioåringen var nyfödd. Det är verkligen hållbarhet! Hållbara i dubbel bemärkelse är ju boobs härliga ekologiska amningskläder. Gjorda med omtanke hela vägen - från bonden på bomullsfältet till den som bär plagget.

4 kommentarer:

Anna-Maria sa...

De är faktiskt otroliga. jag har en från 2001 som ser ut som ny!
Men varför kan man inte köpa vanliga toppar i den kvaliteten??

ecoloco sa...

Ja, säg det! Kanske något för Boob att satsa på: Boob-toppar utan amningsfunktion??!

Ska framföra förslaget till Mia på Boob :-)

Loa

Mia Seipel Vd Boob sa...

Jag kan varmt rekommendera hela vår kollektion utan amningsfunktion. Den delen av kollektionen är gjord för att funka från liten kula till stor bulle så det sitter fantastiskt fint även utan gravidmage. Samma sköna kvalitet och plagg som tål att använda och älska länge.
Med glada hälsningar från Mia

ecoloco sa...

Tack Mia! Ja, det där med att använda och älska boob-plaggen länge stämmer verkligen. Jag har faktiskt en "gravid"tröja från er som har hängt med även när magen har varit platt (nåja...plattare iallafall). Har slutat tänka på den som gravidtröja. Den sitter bra - alltid!

tjingeling
Loa

Related Posts with Thumbnails