29 augusti 2008

Man blir så glad...

Tack alla ni som ekoshoppar på ecoloco.se och sedan skickar såna här underbara kommentarer till oss:

”Jag hittade Ecoloco för inte så länge sedan och gnuggade mig i ögonen. Kändes så välarbetat och klockrent.” Malin

”Jag måste säga att jag tycker ni har jättebra info om varje produkt. När man själv inte får känna och klämma vill man utförligt läsa om produkten och den personliga tonen förstärker känslan av en glad webbutik med glada kläder. Jag är också jättenöjd med den snabba leveransen. På mindre än två dygn hade jag paketet i brevlådan.” Anne

"Man blir så glad när man är på ecoloco.se. Kanske är det dom härliga färgerna och kanske på sättet du skriver dina texter eller så är det en blandning av alltihop:-)" Carina

Och så här skriver Malvalin på sin blogg:
"Ärvda fina kläder är bland det bästa som finns, men slitaget närmar sig, så något inköp kan bli berättigat. På ecoloco fann jag blåa bollar på kläder från Nanoou."

Jag blir så glad så glad!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails