8 november 2008

Vinn ekologiska underkläder från mini-o

Dags för hösttävling hos Ecoloco! Vinnaren får härliga vita ribbade underkläder i ekobomull från danska mini-o. Eco warrior kläderna från mini-o går garanterat hem hos barnen. Men så är det ju också mini-os egna barn som fått idéerna till de härliga trycken med drakar, örnar, sjöjungfrur och bläckfiskar som finns på alla plagg. Material: 100% Control Union-certifierad ekologisk bomull. Levereras i fin presentlåda av återvunnet papper.

Gör så här:
  1. Skriv en kommentar till detta inlägg. Ange vilken storlek du vill ha (finns i storlekarna 68-86 som body och 92-122 som linne + trosor/kalsonger) och om det är till en tjej eller kille
  2. Tipsa om tävlingen på din blogg...om du har en blogg. Pinga gärna bloggen på Twingly och på Nyligen.se

Vi lottar ut en vinnare här på bloggen den 30 november. Lycka till!

Det finns förresten en till tävling på www.ecoloco.se  Alla som prenumererar på nyhetsbrevet kan vinna ett presentkort värt 500 kr.

Ecoloco är en webbutik som säljer färgglada och funktionella ekologiska kläder och skor för barn 0-7 år. Ecoloco är spanska för ”tokig i ekologiskt” och allt i butiken är certifierat ekologiskt. Bland de utvalda ekomärkena finns Nanoou, Serendipity, by Richter, Lille Lurendrejer, Mini-O, Pololo, Living Crafts, mini MOW och Kavat Eko-Logic. www.ecoloco.se

Share on Facebook

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, tack för tipset om tävlingen.

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/ekologiska-underklader.html

Om jag vinner så vill jag gärna ha linne+kalsong i stl 92

info@annakarlsson.se

Hör gärna av er om ni känner för att sponsra en tävling på min blogg (ej tävlingsbloggen utan http://www.annakarlsson.se/blogg/ )

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!

Jag har lagt in ett tips på min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Om jag vinner vill jag ha linne & trosor i storlek 104

Anonym sa...

Jätte fina vinster! Jag vill vinna storlek 98, linne och trosa (till flicka). Har ingen blogg...
svartakatten@live.se

Anonym sa...

Om jag vinner vill jag ha linne+kalsong stl 104 eller linne+trosa stl 116.
Jag länkar er på min blogg. Gå gärna in och titta.
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4728417

Halldóra sa...

Kul! Jag vill vara med och tävla!

Om jag vinner vill jag har kalsonger och linne i stl 110.

Har tipsat om tävlingen på min blogg :-).

Halldóra.

Anonym sa...

Sonen har blivit tvärlång och en ny body skulle sitta fint i storlek 86. Länkar till tävlingen i min blogg.

http://lmh.blogg.se

Ha det gott!

Related Posts with Thumbnails